Mariana Bechir
Caniculă în Europa: Recorduri de temperatură sunt așteptate zilele viitoare

Citeste mai departe »
De Paula Safta | 15.2.2012 .
Internetul câştigă teren în faţa televiziunii, în ceea ce priveşte preferinţele de timp libere ale tinerilor spanioli
O familie cu venituri medii dedică anual aproape 2000 de euro pe activităţile din timpul liber, iar jocurile sociale reprezintă puntea către timpul liber virtual al tinerilor, scrie El Pais.
Mediul online este prioritar televiziunii tradiţionale şi se numără printre activităţile preferate de timp liber ale spaniolilor cu vârste între 13 şi 24 de ani, situaţie care explodează o dată cu creşterea accesului la Internet şi folosirea dispozitivelor portabile.
Consumul de televiziune începe să crească, de la 153 de minute în 2000, la 148 de minute în 2011, iar acest lucru este în strânsă legătură cu faptul că 59,1% dintre familii au conexiune la Internet, iar numărul de utilizatori de mediu virtual a trecut de 22,7% din populaţie în 2007 la 41,2% în 2010.
Mai mult, Spania este ţara europeană care foloseşte cel mai des YouTube, cu 87% de internauţi.