Victor Bratu
Premierului Dăncilă o susține „în continuare necondiţionat” pe Rovana Plumb pentru funcția de comisar european

Citeste mai departe »
De Elena Poenaru | 20.9.2012 .
Lufthansa a anunţat că multe dintre rutele sale europene şi interne vor fi combinate sub un nou brand low-cost, în încercarea de a creşte profiturile.
Zborurile companiei în Germania şi Europa, cu excepţia celor din Frankfurt şi Munchen, vor fi operaţionale, începând de anul viitor, sub numele unei noi companii, care va fuziona cu actuala companie low-cost Germanwings, pe care o deţine.
Noile servicii sunt de aşteptat să aducă circa 18 milioane de pasageri în primul an. Lufthansa are peste 100 de milioane de pasageri pe an.
În prezent, compania este nevoită să implementeze un program de reducere cu 1,5 miliarde de euro a cheltuielilor, pentru a contracara creşterea preţului la combustibil şi competiţia din partea firmelor low-cost şi a avioanelor din Golf.
Unul dintre principalii concurenţi ai Lufthansa, Air France-KLM, plănuieşte, de asemenea, schimbări majore la reţeaua sa europeană, încercând să dezvolte o firmă low-cost, Transavia.
Decizia celor de la compania aeriană germană vine după o serie de greve a angajaţilor nemulţumiti de salarii şi de condiţiile de muncă. Sindicatele şi conducerea companiei au căzut de acord, acum două săptămâni, să înceapă o procedură formală de mediere, pentru a pune capăt demisiilor. Lufthansa spune că este prea devreme să anunţe cât a pierdut după grevele generale, care au dus la anularea a 1.800 de zboruri.