Victor Bratu
Premierului Dăncilă o susține „în continuare necondiţionat” pe Rovana Plumb pentru funcția de comisar european

Citeste mai departe »
De Paula Safta | 5.3.2012 .
Nouă francezi din zece doresc ca o atenţie deosebită să fie îndreptată spre copiii cu dizabilităţi şi către cei care au dificultăţi de învăţare, după cum indică un studiu realzizat de un ong din Franţa, publicat luni, scrie Liberation.
Aproape 50% dintre cele peste 1500 de persoane intervievate estimează că şcoala trebuie reformată “în profunzime”, iar 42% dintre ele că “doar asupra anumitor aspecte”.
De asemenea, părinţii mai doresc crearea unei meserii adevărate pentru copii cu dizabilităţi şi de cursuri adaptate pentru elevii care au dificultăţi în a învăţa, dar şi de ameliorarea formării iniţiale a învăţătorilor şi a dezvoltării pedagogice a acestora.
Francezii mai sunt de părere că programele şcolare ar trebui reorientate şi că directorii de şcoli ar trebui să aleagă învăţătorii astfel încât să existe unitate în cadrul echipelor de învăţători.